nedeľa 5. júna 2011

Hľadá sa nový telefón!

Pôvodne som mala v pláne postnúť fotky outfitov a hlavne nového účesu z minulého týždňa - ten bol veeeeľmi hektický a ja som nič nestíhala. Veľa práce je zbytočné spomínať, to je klasika. Mimo práce sa mi toho však nakopilo viac ako je normálne, hlavne alkoholických dýchankov :) Zháňala som darčeky kámoške k narodeninám, pripravovala pre ňu narodeninovú oslavu na ktorej som pretancovala aj črievičky :D Doháňala som stretnutia s kamarátmi z Chile a Argentíny, bola som na rozlúčke so slobodou (opäť pretancované črievičky), ďalšia narodeninová oslava a nakoniec punkáčska svadba!
Fotky zo všetkých týchto večerov dodám v ďalších postoch, dnes na to už nemám silu. Chcela som totiž tráviť konečne jeden kľudný deň - žiadne skoré vstávanie, žiaden alkohol a hlavne žiaden stres! No hviezdy mi asi veľmi nepriali, keďže ma prvú hodinu na kúpalisku okradli... V kabelke som mala samozrejme všetky doklady a dva telefony. Což ma konečne privádza k názvu dnešného postu a to že má dnešná situácia konečne dokope kúpiť si nový telefón. Všetko zlé je predsa na niečo dobré :))) Predstavu akotakú mám avšak budget nie veľmi vysoký (cca do 250 eur)..
Tu sú tri telefóny ktoré ma zaujali najviac, ale kľudne si nechám poradiť, ak máte lepšie nápady :)

BlackBerry Curve 8520 QWERTY white
Sony Ericsson Xperia X8
alebo Nokia C3-00

Tak čo vy na to? Máte s niektorým z nich skúsenosti? Budem rada za každú radu. Pekný zvyšok večera, snáď budete mat lepší ako ja :)
 

  

1 komentár:

Unknown povedal(a)...

to zalezi aj od toho co ocakavas od takeho telefonu...
ale napr tak nokia nema wifi... a celkovo je to taky nezaujimavy telefon...
Blackberry je manazersky a pocitaj s tym, ze vela veci ti na nom nebude fungovat alebo nebudes vyuzivat...
ja by som sla do Samsungu... neviem ci hladas nieco s klavesnicou... alebo bez ale podla mna tento http://www.alza.sk/samsung-galaxy-i5510-modern-black-d200745.htm
alebo tento http://www.alza.sk/samsung-s5570-lime-green-d215465.htm su dobry deal sa dobru cenu.
Do 250e su skor horsie telefony, preto by som do toho prilis neinvestovala, kedze technologicky vyvoj dnes ide dopredu sialenou rychlostou.
Zuzana