piatok 24. júna 2011

SAILOR BEWARE

Včera bolo konečne trochu teplo, tak som vytiahla svoje nové nohavice kúpené v zľavách v Orsay. Nie je to moja obľúbení značka, ale tieto nohavice mi padli veľmi do oka, hlavne preto lebo vyzerajú super vyhrnuté nad kotníky. Tak ako sa to práve nosí v Krakowe :)








A čo vy? Vyhrnuté nohavice - HOT or NOT?

nohavice/Orsay, triko/HM, žabky/Gate, kabelka/Ammyla, náušnice/ Krakowský trh, okuliare/Orsay

4 komentáre:

The fashion berries -personal blog povedal(a)...

skvelý outfit, som jednoznačne za pásiky, seknú ti :)

más noveho citatela

ak chceš môžeš navštíviť môj nový blog:
http://thefashion-berries.blogspot.com/

Anonymný povedal(a)...

HOT! :)

Martina Navrátilová povedal(a)...

ohrnuté jsou hot!! a tvoje kérky jsou dvakrát hot;) Sléduju!

Babsi povedal(a)...

diky diky holky :)