štvrtok 9. júna 2011

KRAKOW CALLING!

Už zajtra začína moja prvá tohtoročná letná dovolenka! S priateľom a ďalšími kámošmi ideme navštíviť Krakow. Nebude to však len dovolenka, poniektorí tam idú pracovne a poniektorí si aj vytrpia...Hlavným cieľom je totiž Tattoo Fest Krakow 2011. Môj priateľ bude súťažiť ako tatér a ja budem jeden z modelov :)) Tak nám držte palce, nech prinesieme čo najviac pohárov!

Nielenže to bude naša vôbec prvá návšteva Krakowa, po prvý krát aj vyskúšame aké to je "surfovať niečí gauč". Tí ktorí poznáte couchsurfing či už teoreticky, alebo na vlastnú päsť, musíte uznať, že je to veľmi zaujímavý spôsob cestovania. Podstatou couchsurfingu (www.couchsurfing.com) je spoznávanie nových ľudí, nových kultúr a praktikovanie cudzích jazykov :) Veľkou výhodou je ubytovanie zdarma a možnosť zažiť a vidieť miesta, kde sa bežný turista často nedostane. Našim "hostiteľom" bude Jakub, mladý chalan, hovoriaci 7 jazykmi! Dnes som bola nakúpiť pár darčekov ako malú pozornosť. Keďže z overených zdrojov viem, že borovička poliakom vôbec nechutí, vsadila som skôr na suvenýry. Knižka a magnetka s motívom Košíc sú poriadne klišé, ale snáď potešia :)








Už mi veľa času neostáva, musím začať baliť! to zas bude rozhodovania, čo vziať a čo nechať doma...Ako sa poznám, zase si zabalím tonu vecí, ktoré na seba ani nevezmem. Ste na tom rovnako? Tiež tak neznášate balenie?

Do zobaczienia!

Žiadne komentáre: